http://bizna.ir/upload/gsta/1443578138.jpg
  • ترموستات کولر آبی
  • ترموستات فن کویل

مقایسه با سایر کلید های کولر

ویژگی های متمایز کلید هوشمند کولر آبی آریس تک نسبت به سایرین:

دارای منبع تغذیه سوییچینگ:
منبع تغذیه بکار گرفته شده در کلید کولر آریس تک از نوع سوییچینگ می باشد که دارای کیفیت بالا و کارایی و بازدهی بالاتر است همچنین دارای توان مصرفی پایینی می باشند.
با بکار گیری این نوع تغذیه در کلید کولر آریس تک عمر مفید دستگاه نیز افزایش یافته است.

دارای ریموت کنترل کریستالی:
کنترل از راه دور کلید کولر هوشمند آریس تک دارای برد کرستالی می باشد که کیفیت ، کارایی و برد موثر آن تضمین شده است. و دارای نویز پذیری و خطای بسیار کم است.

نمایشگر دیجیتال مستقل ساعت ، تاریخ و دما:
سیستم کنترل مرکزی کولر آبی آریس تک برای نخستین بار دارای نمایشگرهای مستقل ساعت ، تاریخ و دما می باشند که این ویژگی  محصول علاوه بر اینکه استفاده کننده را از تمامی وضعیت های دستگاه بهرمند می سازد سبب متفاوت بودن آن با سایرین شده است.

نمایش ساعت و تاریخ:
کلید هوشمند کولر آبی آریس تک به عنوان یک ساعت دقیق دیجیتال نیز می تواند باشد.
با یک بار تنظیم ساعت دستگاه تا 5 سال اطلاعات آن حفظ خواهد شد. حتی با قطع و وصل برق از تنظیم خارج نخواهد شد.

سنسور دما:
در کلید هوشمند کولر آبی آریس تک از سنسور دمای دقیق الکترونیکی استفاده شده است که با دقت و کارایی موثر عملکرد کولر شما را بصورت هوشمند و متناسب با دما کنترل نماید و تاثیر چشمگیری نیز در صرفه جویی انرژی خواهد داشت.
برای نحستین بار در این دستگاه برای دقت بیشتر دو محدوده دلخواه بالا و پایین را اندازه گیری نموده و کولر بصورت خودکار سرعت را کم ، زیاد یا خاموش و مجددا روشن می کند.

قطعات و مونتاژ اس ام دی و تولید صنعتی:
برد الکترونیکی کلید هوشمند کولر آبی بصورت SMD مونتاژ می گردد که خود باعث افزایش کیفیت و دقت بالاتر دستگاه خواهد بود. مونتاژ SMD برد کلید هوشمند کولر آبی آریس تک بیانگر تولید صنعتی و کیفیت بالا و تضمین شده می باشد. که هر مصرف کننده ای به تفاوت فاحش بین این دستگاه با سایر بردهای متفرقه پی خواهد برد.

گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش:
کلید هوشمند کولر آبی آریس تک دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. و می توانید با خیالی آسوده از کلید هوشمند آریس تک استفاده نمایید.

طراحی ظاهری:
در طراحی ظاهری دستگاه با نظرسنجی از مصرف کنندگان محترم و متخصصین طرحی با سلیقه ایرانی پیاده سازی شده است که قطعا به زیبایی خانه شما می افزاید ضمن اینکه شما از یک سیستم اتوماسیون خانگی با هزینه ای کم برخوردار می شوید.


این انتخاب شما یک انتخاب متفاوت خواهد بود





کلید کولر آبی هوشمند

کلید هوشمند کولر آبی با کنترل راه دور و ترموستات جدید: محصول آریس تک